Ако в 14-дневен срок след получаване установите, че получената пратка е в неподходящ размер, или не отговаря на Вашите очаквания, може да попълните формуляра за връщане и замяна и да го изпратите на email: [email protected]
Формуляр:
Име: ................................
Номер на поръчката: ........................
Email: ............................
Телефон: ................
Дата на получаване: ..................
Име/номер на артикул: .................................
Причина за връщането: .....................................
Съгласно ЗЗП:
Чл. 14. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 дни, считано от датата на приемане на стоката чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика. Информация за упражняване на правото на отказ е достъпна на сайта на Доставчика и може да се упражни чрез контактната форма. Потребителите могат да използват и друго недвусмислено изявление, което може да бъде записано на траен носител.
(2) Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:
1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
-Стоки от категория "бельо" и "бански" не се заменят по хигиенична причина, като се предлага на клиента опцията при доставка "тест и преглед" ако размисли и реши да върне стоката.
-Препоръчваме на клиентите да използват офисите на Еконт, за да може да се възползват от преглед и тест в съблекалнята.
4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
5. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
6. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
Транспортните разходи по връщане/замяна на продукт, са за сметка на клиента.
Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим)
Запазен добър търговски вид, напълно запазена опаковка и етикет (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена и без миризми).
При рекламация или грешно изпратена пратка от страна на КРИСТАН БГ ЕООД, разходите по куриерските услуги, се поемат от продавача.
Всички суми се възстановяват в 14-дневен срок.